19 Mart 2010 Cuma

HAY BEN BÖYLE GÜNÜN...


dün gece çok geç yattım. o kadar geç yattım ki, aslında "dün gece geç yattım" yerine "bu sabah erkenden yattım" demem daha doğru olurdu. ama vampir yaşantısı sürdüren tüm insanlar için olduğu gibi benim için de dün uykudan önceye, bugünse uykudan sonraya işaret ediyor. gece 12'de yeni günün başlaması aşağı yukarı benim günümde akşamüstüne denk düşüyor.

tabii bu kadar geç yatınca da öğleden sonra 2'den önce kalkmadım. ama uykumun son saatleri huzursuz ve - sanırım - kabuslarla geçti. bu akşam çalıştığım müzenin düzenlediği bir etkinlikte görevliyim, o yüzden sabahın köründe (sizin saatinizle 11) programdaki küçük bir değişikliği haber vermek için bürodan aradılar. ben uyku mahmurluğuyla işe gitmeyi unuttuğumu sandım. kriz nedeniyle işten adam çıkarmaya bahane aradıklarından da yüreğime iniyordu. bir daha da o psikolojiden çıkamadım sanırım. psikoloji çok acayip bir şey...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...